Friday, September 5, 2014

Cara memenagi hati aku

Assalamualaikum...
Actually skrg ni aku cuba nak update berkaitan soalan2 cabaran 30 hari abg ben tu..

So soalan kedua dia arini cara nak memenangi hati aku.
Urmm ape eh ??

Okay kat cni aku list kan :

1. Kucing
Aku ni jenis kepala batu, bila tengah marah ke apa mmg susah nak cool tapi kalau ade kucing lalu je depan aku, terus reduce kemarahan aku. Dia mcam ada aura taw.

2. Shopping
Hah ni lagi benda terbaik yg boleh menangkan hati aku, g shooping... aku ase ni semua terapi semua perempuan kut tapi dengan syarat kena ada yg tukang membayarnya bukan duit aku sendiri.hehe. kalau guna duit aku sendiri, mahunya stress balik aku nt sbb duit habis.

3. Alatan membuat kek
Okay ni pun cara kalau2 ade org cuba nak tawan hati aku, aku suka n teringin sangat nak punya alatan kek sendiri, xtau la mungkin rasa puas bila dapat tengok hasil buatan kek sendiri, tapi sekarang ni x de la nak membakery ni, one day InsyaaAllah.

4. Family
Yes... the only one.
Kekuatan dan penyokong time susah dan senang,
Mana la tahu nanti ade yg nak dengan aku ni, korg kena tackle dlu family aku, tgk cara layanan korg terhadap mereka. Baru la aku boleh on atau x.

5. Koleksi tudung aidijuma
 Yang ini pun satu, aku da rasa macam da kena mandrem je ngn brand tudung ni, pantang nampak kluaran baru, kalau ade duit for sure aku beli. Setakat ni aku baru kumpul 6 helai je tudung brand ni.

Okay2 dah cukup lah tu 5.
Bagi tahu semua
Ada ke yang nak layan ? Haha
 Bye



No comments :

Post a Comment