Thursday, September 4, 2014

Fakta tentang aku

Assalamualaikummm....
Lama sgt dah x berblog ni
Dlu rajin la menaip tapi sekarang ?
Busy sangat da kau.
So malam ni terasa macam nak bercerita, lama sangat dah x berborak dengan diri sendiri.
Jadiiiiii
Kali ni aku nak bercerita tentang diri aku sikit.
Tapi untuk apa ? Ada ke orang baca ? Biarlah..
Anak2 nanti boleh baca.
Ngeh..ngeh.. berangan x sudah.
Okay stop, sambung cite.

Fakta tentang diriku :
1. kecik dlu penah pakai full suit cowboy.kau ade ?
2. darjah 6 bru pandai kayuh basikal
3. hari2 abah hantar aku g sekulah naik kereta driving dia
4. Pencinta tegar haiwan TERUTAMANYA kucing.. awas !
5. Suka kan kedamaian
6. Sometime pendiam, sometime pembebel
7. Handal membungkus nasi lemak daun pisang
8. Jahat dulu,penah buat adik jatuh longkang masa zaman kanak2 lah
9. Suka park yoo chun only in korean artists, motif : sbb sama birthday. :p
10. Ade lesen kereta je
11. Suka jadi silent reader kat wechat,fb,whatapp etc
12. Always be cool in what happen situation, sampai kadg2 org igt aku x serius, nope sbnrnya dlm diam aku tgh fikir how i want to find the solution 
13. Memang perangai kut, kalau dapat apa2 result x kira lah cemerlang atau x, x bagi tau parents sampai parents da tanya baru cakap
14. Pernah jatuh tapi bangkit kembali
15. Kalau da tak tahan sangat dengan masalah, automatik nangis
16. Suka berjoget dengan anak buah, kadang2 tu karoke sama2. Layann
17. Peminat tudung aidijuma
18. Ada nama cina masa kecik2 dulu
19. Suka wat kerja semborono ( ala kadar) janji siap - prinsip dari dlu..hoho
20. Wanna be a succesfull bisneswoman one day,, InsyaaAllah

Okay2.. cukup la tuu weyyy..
Bagi tahu semua ape cerita
Hilang lah hot
.... 
Bubyeee


No comments :

Post a Comment