Tuesday, July 16, 2013

Allhamdullilah,aku bahagia dengan kehidupan ini.

Assalamualaikum 
Bismillahirahmanirahim

Malam-malam macam ni,x tau nak tidur lagi
tengok jam da pukul 1.45 a.m but bagi aku still awal lagi kut,
dulu kalau time sekulah,,time2 gini da sebuk nak tidur
tapi sekarang ni
tengok atas, tengok bawah
mata x nak pejam pun..
memandangkan ada blog kan ? menaip la apa lagi..
Actually,,aku nak cerita tentang kehidupan aku sekarang,
dah 20 tahun mungkin sudah boleh di katakan matang ? yes..
dan
sekarang ni aku x buat apa2,,kerja ? memang lah nak tapi nengok keadaan yang sesuai
selagi aku boleh tunggu tuk study,aku kan tunggu, walaupun peluang tipis nak sambung ipta, ipts ? erm... mungkin kerja,x nak susah kan parents even dia kata x susah but i think,, nak cari duit beb,,bukan senang..
so better aku kerja,at least boleh bagi dorang duit.itu cadangan aku.
tapi apa-apa pun, aku happy kut dengan life sekarang
hidup bahagia dengan family,,
yup,,family aku sebuah keluarga yang besar,,
aku bahagia sangat-sangat,xpernah berpecah..Alhamdullilah
bila time makan,tengok tv ke,,apa2 je lah
mesti penuh rumah..syukurr :))
walaupun kadang2 bergaduh dengan adik beradik,tapi tu penguatnya. hihi..
di tambah lagi dengan anak2 buah yang comel2..
si aqil dengan si irfan,,
bahagia kut,,
walaupn kadang-kadang x nak dengar cakap acik dia (me),letih jugak jaga,
tapi tu la pembuat rumah ku kecoh.hihi


tu family,,kawan pulak macam mana ?
dah habis sekulah tapi still contact lagi,,alhamdullilah
si biha tu even kerja tapi still mesej aku,hihi,,yewla aku xde boyfreinds,dia la peneman aku.
si atin dan si syirah x dilupa jugak,,
kalau ada masa free kiteorg slalu contact n jumpa except syirah,slalu xde,dah lama x jumpa dia. 

hidup aku terisi dengan diaorang ni semua,,
boyfreinds ? aku xde pun,,
no istilah pwe,boyrend,etc dalam hidup aku sekarang ni,,
memanglah kadang2 terasa nak bercinta dan disayangi bila tengok kwan2 aku semua berpunya,
tapi..
entahlah,,mungkin da terkunci,,
kadang-kadang ada juga yang berjaya mencuri hati aku but aku biarkan je dia pergi .
buat apa aku nak takut kehilangan,,
kalau tuhan dah tentukan dia tuk aku,aku x perlu takut.. cehh.. haha
btw...bercinta selepas kahwin
yupp,,itu yang aku inginkan,,
sebab tu aku berkawan x pernah lama,
mungkin Allah nak tunaikan permintaan aku tu.
huhu
Alhamdullilah,,
sesungguhnya aku bersyukur dengan kehidupan yang engkau berikan Ya Allah..
 next entry,,aku akan upload gmbar bahagia keluarga aku okay.. hihi

No comments :

Post a Comment