Saturday, August 17, 2013

Assalamualaikum
Bismillahirahmanirahim
 Macam biasa,,aku akan update blog ni bila aku da x boleh nak simpan lagi
apa2 perasaan dalam hati ni.
 hurmm...seriously,,aku tgh sedih n hiba sgt2 sekarang nie.
tadi msg biha,biha reply lambat,,
dia cakap tengah settlekan document tuk bawak u nanti.
hurmm..tetiba aku terfikir,x lama lagi dia nak belajar dah,
jauh pulak tu, 
hurmm.. 
ada bapa minggu je lagi..
xtau la napa aku sedih sgt2..
kau kawan dunia akhirat aku..
kau peneman aku time aku susah,sedih,gembira.
esok kau masuk u'
siapa lagi nak teman aku..
hurmm (kesat air mata)
:'(
kau lah hilang bosan aku bib,,
teman msg aku.
even kau ada boyfrend pun,kau tetap teman aku msg .
ye lah,,aku xde apa2
kau sayang sangat dekat aku kan .
susah nak jumpa kawan mcm kau..
seriously aku tengah nangis time update entry ni.
kalau aku dapat u
x lah aku tinggal sorang2 kat sini kan.
sepatutnya kita sama2 pergi u..
hurmm..tp nak buat macam mana kan.
xpe lah bib,,
aku doakan yang terbaikk untuk kau,,
semoga kau jumpa kawan baru yang lebih memahami kau,,
jaga diri kat tempat orang nanti kay .
aku sayang sangat2 dekat kau.




No comments :

Post a Comment