Monday, January 7, 2013

IMPIAN ? angan atau realiti

Assalamualikum...
nie update pertama untuk tahun 2013 ni,,,
sebenarnya aku nak luahkan impian yg aku da lme pendam..
actually,banyak benda yg aku teringin sangat nak....
tapi benda tu aku xtau dapat dicapai atau tidak...
memandangkan da tahun baru,aku nak buat wishlist kat belog aku niew.

MY WISHLIST
  • dapat result yang baik dalam STPM
  • sambung universiti
  • guna handphone yg canggih2 macam iphone,samsung galaxy note 2
  • bukak bakery dengan nama NAD CAKE HOUSE
  • bukak pet shop sendiri NAD PET SHOP
  • pergi umrah before kawin
  • pergi haji
  • nak jumpan ONE-D,,esp zayn malik :)
  • nak jumpa jep sepah
  • round in the world
tu la impian yg aku pendam sebelum nie,,
orang kata sesuatu tu xkan dpt kalau kite x berusaha..
aku akn berusaha dari sekarang
tuk dapat kn semua tu,,
insyallah,
kalau de rezeki dan diizinkan tuhan
impian aku tu akan jadi realiti bukan angan2 lagi..
mudah-mudahan :D

No comments :

Post a Comment