Sunday, November 4, 2012

bercampur baur

Assalamualaikum
arini kongsi sikit perasaan yg bercampur aduk mcm abc..
mcm2 ada,
takut,sedih,marah,suka..urmmm.....
hmmmm
xlama lagi  opss..da xlama mn pun,
ada dlm 13 ari mcm tu lg aku bakal menjejaki peperiksaan paling tggi di malaysia
STPM
mcm2 rasa sekarang ni,ari2 aku baru je selesai majlis graduation n majlis restu ilmu.
graduation ? happy tp pada msa yg sama,rasa biasa je

sebab tu markah semua berpandukan trial ari2.
x perlu nak gembira sgt..
masa majlis restu ilmu,,
rasa hiba dan sedih sangat lah..
seumur persekolahan aku,
kali ni la aku dapat rasa kesungguhan,kasih sayang dari seorang yg bernama cikgu..
sewaktu guru memeluk dan mencium aku,
aku dpt merasa perasaan cikgu pada waktu tu
yg sememangnya mahu kejayaan dari anak muridnya...
perasaan aku bercampur baur saat ini
aku takut mgecewakan org yg ku kasihi utk kedua kali nya.hrmm
aku xnak berjanji apa-apa kepada mereka
ckup lah aku mengatakan
aku akan buat yg sehabis baik dlm pepriksaan kali ni,,
pegang pada kata cikgu azilah
kesungguhan & keazaman yg tggi membezakan seseorang itu...
moga kejayaan akan menyebelahi aku suatu hari nt.
-amin-


No comments :

Post a Comment