Sunday, October 7, 2012

Macam keadaan

asslamm...
nak share ckit beberapa pengalaman...
start dri sni,

keadaan 1:
aku ada edit sebuat picture ni untuk cover depan buku sj
disebabkan da xde org nk wat,
aku wat la sbb ngk ckgu lokman beriya2 tapi dak2 mcm memain kan dia.
so aku x kesah,but before that aku de soh dak sekelas aku buat kan,,
sbb dy pakar dalam benda alah ni,
tp apa kn daya,dengar angkuh & sumbunk nya dy jwb ``nak aku layan "
kat ctu aku dpt rasa betapa kurang ajar nya budak tu.
last2 aku pn buat,,tp cam biasa la dak2 kelas aku ni melampau2........
buat x nak mengomen je keje..
mmg sakit la hati aku + kecik hati ngn kerenah dorg ni..
yewla,byg kn,aku buat bnda alah uh berjam2,nak cri gmbr2 korg lg,nak crop lg,kau igt senang ke nak crop uh ??? pas uh nk komen,npe amek gmbr ni la apew la,tmpal2 je la, mmg vuduh la kan korg tau komen je.


keadaan 2 :
time ni nak pi hantar mak n abh kat kelana jaya
mereka x dpt naik kat senai,
so kena la anta sana sbb naik at KLIA
time ni punya la sedihh..haiiiii.........
yg pntg aku dekat umah sblum nak pegi da bejurai2 air mata
munglin sbb x pnh jauh ngn mak.,
ditambah lg ngn bcaan doa,azan n peluk2 sakan sblum g uh..mn mau nya x nangis ????
hadoiiii....smpai skrg ase sedihnya lg.
smpai at sana,aku ngk byk gak yg muda2 da pergi sana.
kat ctu bg motivation at aku
nak gak pergi masa muda2 nie...
aku pn dah tertarik nak pergi ke ctu,
insyallah,,mcm mak ckap,kalau kita da ade niat mesti allah permudah kan..
terasa nak duduk depan kaabah n berdoa.
ok back to story,
lma gak nk tggu mak n abh time uh,
aku smpai kul 5 ptg,mk abh naik bas nk pi klia dlm kul 1,
bygkn bpe jam tggu ?? mmg nantuk sgt.
smpai time uh,,tiba giliran dorg,,si aqil uh peluk mak sekuat2 nya,,
dy xnak bg mak pegi or nak ikut mak...
smpai nak cek beg mak dukung dy,tp last2 abg apiz amek gak sbb mak da nak g..
time uh aku n adk bdik lain bersalam2 lah ngn mak,
aku mla2 nnak steady je tp bila da ngk akk ngis,
aku pn ikut ngis...mmg sedih la x pernah jauh ngn mak
lg wt aku sedih,aqil asik tny Mak ? Mak ?
aku hnya jwb mak g sbhyg..bru dy senyap,
smpai ido pn asik sebut mak.
urmmm...tp alhamdullilah skg da ok,,,aqil da phm kalau tny dy mn mak,dy akn jwb `mak bang' mksudnya,,naik kapal trbang,,,,heheh..

p/s:mak & abah cepat balik eh,,rindu sgt2 dah niew..................

No comments :

Post a Comment