Wednesday, June 13, 2012

Benci nya aku dekat artis tu

Giler meluat & benci sangat aku dekat artis tu
xde la popular mana
aku mara mcm ni sebab
sebelum ni memang aku minat giler kat artis tu
tp x lah samapai giler sgt
biasa2 je
tcite dy mcm ni
aku follow artis tu
tp dy boleh block aku
ape jadah ntah
bukan nya aku nak mengacau hidup kau pun
just suka2 minat
alahaiii
patut lah kau x popular
ntah ape2 perangai kau tu.
start sekarang
aku menyampah dengan artis tu
nak tau sape ?
jap g aku tunjuk
aku lebih respect kat dr.fazley uh
 
 
 
walaupn dia berstyle,bijak,kacak,
xde nak sombong pun
dan dy hormat antara semua org
bukti nya
korang cuba lah follow dia
mesti dia akan follow korang balik
untung kan ?
mana ada artis lain wat macam ni..
artis yang aku maksudkan sombunk uh ni


No comments :

Post a Comment