Thursday, September 20, 2012

Assalamualaikum..w.b.t
Hari ni tergerak sangat hati ni nak update something kat blog.
hmmmm...
xtau nak start mcm mn
ok.
actually,aku baru abes trial STPM
hmmm....
terasa susah sangat jawab paper uh semua
xtau la kenapa
kali ni,,,
aku mcam org da x de harapan
sebelum trial,aku pernah terfikir nak bhnti skula
rasa mcm xnak ambil stpm
mcam2 sebab kenapa aku terdetik macam tu.
mana pergi nya DIRI aku yang dulu.
semangat tuk belajar,penuh dengan cita-cita,impian
aku sendiri xtau jawapan nya
impian & cita2 tu seakan2 pudar.
......
before exam
semangat tuk study semua hilang
kalau x dulu.
aku lah orang yang akan study giler
tp sekarang aku dapat rasa bagaimana
sesuatu yg aku bca mesti x kan rasa cukup
maksud aku
aku xpuas hati apa yg aku bca & mksudnya,xbanyak yang aku bca
aku xnak salah kan sesiapa.
.......
after exam
hrmmmmmmm....
memang terasa kecewa,drop,jatuh,hilang semangat,hancur harapan...
aku dapat rasa 
ape keputusan yang aku akan dapat.
harini td,
dapat salah satu keputusan exam aku
hrmmmm....mcm biasa
aku ckp dengan orang aku terima awl2 ape sahaja keputusan aku dengan redhaaaaaa.....
tp
aku x boleh tipu diri sendiri
siapa yang x kecewa
orang lain bertepuk tangan & gembira
akan keputusan yang diaorg dapat
aku ucap tahniah buat dorg
tp aku..
hrmmm..cuba utk tidak menangis,buat2 senyum,gembira.ketawa,kuat,cool
but
dalam hati ni..
hanya tuhan je yang tahu.
ya allahh..

mungkin kah Allah mendengar rintihan aku sebelum ini
"kalau boleh aku x nak keputusan trial lebih tinggi dari STPM sebenar"
"aku xnak gembira sekarang,bersedih dengan keputusan STPM"
hmmm...ya
allah telah mendengar nya
markah result jatuh menjunam
mmg sekarang perasaan teramat pedih & sedih
x ape lah,xde rezeki nak menjadi "best student" kali ni
semoga kejayaan kawan2 mendatangkan semangat utk aku belajar
kepada mak: minta maaf,nadia x boleh bagi keptusn yang baik tuk peperiksaan kali ni
kepada cikgu:janganlah mengharap kan apa2 pada saya selepas ini
kawan2:xkesah apa anda hendak kata,saya tahu mesti akan ada kata2 yang tidak sedap di dengar atau gembira dengan kejatuhan saya.
xpew,,insyallahhh
sya percaya dengan rezeki Allah dan saya percaya Allah menyayangi saya dengan menguji.
kepada allah : terima kasih kerana memahami kehendak umat mu 
dan
sya berharap,
kejayaan akan menyebelahi saya
pada
keptusan STPM 2012
nanti...
insyallah..sya akan berusaha dengan lebih gigih lagi.
to my blog: terima kasih menjadi pendengar setia sya :''(
wsalammm....




No comments :

Post a Comment