Wednesday, June 13, 2012

MISION



Assalamualaikum
lama sangat dah x update blog nie..
rindu pun ada
tapi ape boleh buat
masa men-jelouskan kita..
harini teringin nak update pun sebab nak meluahkan sesuatu
yewla,kat mana lagi aku nak luah kan,
orang sekeliling ??
kadang2 bukan paham kita pun
ok lah..start skrg..
mcam ni cerita nya,,aku baru je selesai exam mid year tuk upper6 punya
so naik holiday,mggu ni la kan
da dapt resultnya
tp x semua..
aku bersyukur sangat ke ALLAH terutamanya
mendengar doa dan rayuan aku
dan 
aku bersyukur result semua tidak menghampakan
cuma dekat MUET je la. hihihih
namun begitu (eceh,skema pulak kan )
biasalah,bila kita da dapat apa yang kita nak
mesti ada cabaran lain yg dtg
maksud aku
orang sekeliling lah
kadang2 aku x phm dengan dorg ni
tp terpulang kat dorang la kan
nak ckp apew pun
aku x kesah
...
ramai kwan2 mintak pndapat
aku kongsi la
dorang tny cara aku belajar
cara aku nak capai tu
aku buat macam ni :
first kita kena ade mission dulu





macam aku misi aku
selepas kegagalan exam yg lepas2
aku rasa sangat2 tercabar dengan rakan2 yg lebih pandai dari aku
so bila aku rasa mcm tu
automatik aku akn study betul2
lepas bila exam
jawap sehabis baik yang boleh
sampai menangis pun x apa. ehehhe
phm kan mksud aku ?
sebaik yg mungkin.

yg penting igt,bila kita da berjaya
tuhan akan bagi cabaran dekat kita
macam2
kita kena kuat hadapi
contohnya
macam perasaan tak puas hati rakan sekeliling
ok lah k,
x leh lama
kena tidur
budak sekolah kan :)
hehe
ok bubye !











No comments :

Post a Comment