Saturday, August 31, 2013

Assalamualaikum
Bismilahirahmanirahim 

esok (1 sept) 
ramai kawan-kawan aku dah menuju ke destinasi masing-masing
destinasi ? universiti lah, bakal rumah kedua mereka,
x lupa juga
ada yang tengah busy mengemas lagi,
 aku ?
huhu,,setia menanti di rumah,
x sedih ke ? 
bohong lah kan kalau cakap x,
seronok kut tengok diaorang pening2 nak packing baju nak bawak g u,
hrmm..
kalau lah aku dapat u 
mesti tengah sibuk juga time ni,,
parents2 aku pun mesti tengah pening fikir nak hantar anak dia,
huh...
tapi tu semua KALAU LAH.
bertambah sedih lagi bila tengok
kawan seangkatan dah nak pergii,,
tersangat lah sebak
time ni memang aku kena lah jadi kuat
sampai bila ?
hrmm..

aku percaya ada rezeki yang lebih baik untuk aku
InsyaAllah


this slide show I present for someone special 
enjoy watching ! :D
stop the music player before watching.

No comments :

Post a Comment