Tuesday, October 15, 2013

New life,new love 2013

Assalamualaikum
lama dah aku x update belog
dulu hampir di katakan tiap2 hari
sekarang dah susah sikit
busy ?  x lah sangat cuma x de mood je.huhu
so arini ade masa sikit
aku nak lah share something.
actually arini hari raya korban,
tp story aku xde kena mengena pun dengan hari raya korban tu.hehe
Esok aku dah nak balik Melaka dah
aku orang Melaka sekarang ni
ape rasa ?
biasa je,,sebab aku ni darah daging memang asal sana
tu yang x de rasa ape
bila cuti2 pun slalu holiday kat sana.
tanpa di sangka-sangka
ALHAMDULLILAH
aku dapat melanjutkan pelajaran aku peringkat yang lebih tinggi
 
syukur
setelah lama di uji
Allah bagi juga apa yang aku nak.
life dekat sana ?
Mula2 excited,tapi tiba2 masuk kelas
feel aku lain
ape ni ? ape ni ? ape ni ?
huhu
yewlah aku kan second intake
masuk kelas baru orang pun x kenal,,tapi syukur lah
aku dapat kawan baru yang baik n kelakar
nama dia syuhada tp dia suruh panggil diri dia chud,,okay nama glamor katakan.
 annoying gila muka time ni,,,huh

tapi InsyaAllah aku boleh sesuaikan diri aku kat sana
dan pastikan aku balik dengan seguluh ijazah
ubah life family n parents yang dah banyak berkorban masa,tenaga dan wang ringgit tuk aku.
 InsyaAllah..InsyaAllah 
Allah dengar kata hati aku ni..
 
 
New love ape pulak tu ?
haha
macam gempak je kan
ade seseorang yang dah berjaya tembus dinding besi aku nie
mungkin story love aku ni lain dari lain
tapi tu lah hakikatnya
x perlu lah aku nak cerita kat sini macam mana aku kenal dia
nanti orang cetak jadikan novel pulak
hehe
so biarlah aku simpan sendiri je,,limited edition ni..
tak tahu apa nak cakap
but im happy with him
 welcome to my life :)))
 

 

No comments :

Post a Comment